torstai 1. lokakuuta 2015

OCTOBER

Täällä on niin paljon meneillä etten oikeesti muista kirjottaa haha.. En muista enkä kerkii pitää yhteyttä Suomeen tai kavereihin muutenkaan. Ihan hassuu, en pystyis yhtään kuvitella itteeni kävelemäs Helsingissä. Oon tosi onnellinen täällä (nyt kummiskin heti ku oon postannu tän tapahtuu jotai ja oon iha masis), oon tutustunu ihanii ihmisii, tykkään koulusta ja perheen kaa ollaa kokoaja läheisempii. 


Tänään on ollu pitkä päivä, oltiin koulupäivä Grand Rapidsissa artprize-tapahtumassa, menin sieltä siskon peliin, sieltä himaan, syömään ja softball peliin jonne pääsin pelaakki. Oon tositositosi väsyny hah. Halloween on täällä jo niin isossa roolissa et huh! Huomenna meillä on gameday ja viikonloppuna on siskon synttärit ja yfu-orientaatio. JA ENSVIIKOLLA ON HOMECOMING VIIKKO 

Kirjottelen siitä varmaan lisää. Vaikee luvata millon kirjottaa seuraavan kerran ku on niin paljon ohjelmaa.

~ ulla



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti