torstai 10. syyskuuta 2015

KOULUA JA FIILIKSIÄ

MULLA ALKO KOULUT!

Oon nyt siis ekan (vähän vajaan) viikon ollut koulussa, ja mä tähän mennessä tykkään tosi paljon. Koulua on joka päivä 7:45am - 2:45pm ja meillä treenit siitä aina kolmesta eteenpäin. Ellen oo kertonu vielä, niin oon alottanut täällä cheerin. Täällä cheer on ihan erilaista kun Suomessa, treenataan joka viikko perjantain peliä varten ja perjantaina cheerataan peli. Perjantaisin meillä on meiän cheerpuvut päällä koko koulupäivä, koulun jälkeen team dinner ja illalla peli. En ollu ennen harrastanu cheeriä, mutta siihen pääsee nopee mukaan ja on tosi kivaa! 

Mulla on oppiaineina Senior Current Issues, Psychology, British Lit, Algebra, American history ja Government. Opettajat täällä on niin ihania ja ymmärtäväisiä. Oon tykänny tosi paljon mun ainevalinnoista, matikka ei ehkä niin ihanaa, mutta kiva opettaja onneks. 

Tällä hetkellä mulla on hyvä fiilis. Mulla oli ekalla viikolla pahin ikävä, mutta nyt on olotila tasottunu ja oon tosi tyytyväinen täällä. 



Pari lempparibiisiä tällä hetkellä. Mun spotify listoja voi mennä seuraamaan myös jos kiinnostaa: ulla.enarvi !

Jos teillä on kysymyksiä niin laittakaa kommentteja, tai ask.fm:ssä voi myös kysyä, linkki sivupalkissa :) 

~ ulla


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti